Spiele zur Sprachentwicklung

4 Fingerverse und Kinderreime in Mundart

Kinder lieben Finger­verse und Reime! Das trifft sich gut. Denn sie fördern die emotio­nale Intel­li­genz, kogni­tive Fähig­kei­ten und vor allem die Sprach­ent­wick­lung der Kinder. Für den gemein­sa­men Finger- und Vers­spass haben wir Ihnen eine kleine Auswahl zusam­men­ge­stellt.

Dä gaht uf Afrika

Dä gaht uf Afrika, (mit dem Daumen begin­nen und Finger um Finger abzäh­len)
dä luegt em truurig nah,
dä seit ade, ade,
dä seit uf wiederseh,
und dä chli seit: Pass uf,
im Nil heds grossi Kroko­dil! (ein gefräs­si­ges Kroko­dil spielen)

10 chlini Zappel­männli

10 chlini Zappel­männli zapplet hin und här, (mit allen 10 Fingern auf dem Körper vom Kind herum­tan­zen)
10 chlini Zappel­männli findet das nöd schwär.
10 chlini Zappel­männli zapplet uf und ab,
10 chlini Zappel­männli findet das sauglatt.
10 chlini Zappel­männli zapplet zringelum,
10 chlini Zappel­männli findet das nöd dumm.
10 chlini Zappel­männli schlü­fed is Versteck,
10 chlini Zappel­männli sind uf eimal weg! (die Hände verste­cken)
10 chlini Zappel­männli rüefed luut «Hurra!».
10 chlini Zappel­männli sind alli wieder da! (alle Finger wieder zeigen)

Rägerä­ge­tröpfli

Rägerägetröpfli,
es rägnet uf mis Chöpfli. (mit den Fingern leicht auf dem Körper des Kindes herum­trom­meln)
Es rägnet abe is grüene Gras,
da wärdet mini Füessli nass. (Füsse sanft kitzeln)

Fäns­ch­terli zue

Fäns­ch­terli zue, (Augen leicht zudrü­cken)
Lädeli zue, (Ohren kurz nach vorne klappen)
Türe zue, (Lippen sanft zusam­men­drü­cken)
bschliesse! (an der Nase drehen)

Weitere Ideen

Hier finden Sie weitere Ideen zu Reimen, Kinder- und Finger­ver­sen. Auch die Vers- und Reim­da­ten­bank des Schwei­ze­ri­schen Insti­tuts für Kinder- und Jugend­me­dien (SIKJM) und die gesam­mel­ten Reime und Kinder­verse in Mundart und Hoch­deutsch von Buch­start bieten einen grossen Fundus.